מקפצות ומתנפחים לילדים

לפני שהתחלתי ללמד , דמיינתי לעצמי להראות ולספר יהיה מורכב מקבוצת עניין בילדים צעירים מקשיבים בנימוס זה לזה ועוברים פריטים סביבו בזהירות. הנחה זו התפרקה די מהר במהלך השנה הראשונה שלי כמורה. למרות שהיו פעמיםשדברים רצו בצורה חלקה , את הבעיות עם הצגות גדנה היו רבים ומצאתי את עצמי הימנעות מהחוויה. אפילו ארבעה וחמישה ילדים בני שנה התחרו על שהביאו את מתנפחים הדברים הכי מגניבים . האירוע הפך לעוד פחות מושך כסטודנטים רצה שיהיו ליתורו לשחק עם צעצועים , ילדים משועממים התנועעו בעצבנות, התפתלו ואיבד עניין או ילדים נסערים שיבשו את השגרה בכיתה כפי שהם ניסו לשמור על הפריטים שלהם בסוד. להראות ולספר לעתים קרובות הפך לפרסומת שבועית לצעצוע האחרון או מתנה חינם מסעדת מזון מהירה.

שווה ללמוד איך לשעשע ילדים באירועים עם מתנפחים לילדים או לנוער

הורים גם התלוננו על הלחץ של מנסה להיזכר להראות ולספר ימים , בניסיון לעזור לילד שלהם לבחור פריטים להצגה או להתמודדות עם ילדים החלטיים שרצו להביא משהו מתנפחים שירשים את חבריהם לכיתה א . הורים אחרים לקחו על עצם את המשימה לחלוטין, בחירת אובייקטים ושולחים אותם עם הערות מפורטות שתיקראנה בפניהכיתה או עם הוראות שאף אחד לא לגעת בפריט ולא היה בו כדי לקבל שבור . שחייב להיותדרך טובה יותר.

במאמץ להפוך את הצגויגיד עבודה עבור הסטודנטים , עבורי, ועבור הורים עסוקים , לקח יום אחד בשבוע לפעילות ואמורה אותו כחלק שלי במתמטיקהוהמדע הזמן . כולםבכיתה היה מתבקש להביא את אותו פריט בכל שבוע. אני בדרך כלל הבאתי כמה תוספות למעטים ששכחו. במקום להשתמש להראות ולספר פעמים כדי לתת לילדים להתאמן בדיבור בפני קהל , אני אמור בימים שונים עבורם לדבר מולהכיתה על משהו שנרשם במתמטיקה שלהםוכתבי העת מדעית.

הורים קיבל מכתב והסביר כימטרת תכנית ולספר תהיה להאריך את תוכניות מתמטיקה, מדעים ואוריינות על ידי בניית אוצר מילים ותרגול מיומנויות השוואה וסיווג . הילדים היו להיות באחריותו של בחירת הפריטים , אךמקריטריונים מצומצמים הרבה יותר .

הכללים היו: לא מביאים מתנפחים …

שום דבר בעל ערך, דבר שלא היה יכול להיות נגע על ידי כולם, או כל דבר שירגיז את התלמיד באופן משמעותי אם זה נשבר
כל דבר בחיים , כפי שיש לעתים קרובות תלמידי אלרגיות מתנפחים תנו לחיות לחיות  לעתים קרובות מדי מוזנח
פריטים גדולים מדי – שואל – האם הם יכולים להתאים בשקית נייר חומה ארוחת צהריים ? (מקרים יוצאים מן כאן – ספרים ופריטים אחרים מדי פעם )
צעצועים – כפי שהם גרמו לבעיות רבות מדי כפי שהוזכרו קודם לכן
ההורים היו כדי להזכיר לבן או הבת שלהם כדי לבחורפריט מהרשימה , אבל לא להתערב בבחירה של ילדם , כל עוד זה מתאים עםהרשימה השבועית.

אני גם נשלח הביתהלהראות ולספר רשימה לכל השנה . זה מתנפחים לילדים קצרשהציע שההורים לפרסם את הרשימה על המקרר בגובה העיניים של הילד שלהם , שהם מעודדים את הילד לחצות את כל פריט מתנפחים לחפש את הפריט הבא , וכי הם מזכירים את הילד לארוז הפריט בתרמיל שלהם בלילה שלפני .