על בריאות הגוף ואבני היסוד

תמיד חשוב ללמוד על זכויות של כל אחד ואחת,אנחנו ממליצים לקרוא מידע מעולה באתר זכויות נשים .(תודה לחבר 'ה לאל! ), אבל אתם סובלים מאבנים בכליות. האם אתה יודע שנשים כאב אבנים בכליות דוח להיות יותר מתסכל מלידה ? האם אתה יכול לומר , "אאוץ' ? " אבל אתם סובלים בלי שום סיבה!

וכמעט אחד מכל 20 אנשים יפתחאבנים בכליות מתישהו בחיים שלהם . ואם הכאב הוא לא החלק הכי גרוע , אתה יכול למעשה להיות חלק ממיליוני שמוציאים אלפי דולרים על ביקורים , טיפולים שונים , תרופות תופעות לוואי קשות וניתוחים. והחדשות הטובים ביותר או הגרועות ביותר ( תלוי אם יש לך בילה את אלפי דולרים על טיפול באבנים בכליות או לא ) , אתה יכול לטפל באבנים בכליות באופן טבעי עםתרופה ביתית פשוטה לאבנים בכליות. למעשה,הגוף יכול לעבור באופן טבעי האבנים שלך ללא תרופות , ללא ניתוח ולא באמצעות אבן טבעית 2 חודשים של המשכורת שלך .

אם אתם סובלים מאבנים בכליות ,אבן טבעית הנה 10 תרופות שיכולים להיות ההבדל בין סבל ואושר . אני מקווה שהטיפול שלך מתחיל ב 2 הדקות הבאות .

10 תרופות לטיפול באבנים ,אבן בכליות באופן טבעי

1 . מים מזוקקים ! בדרך כלל, אבנים בכליות נגרמות על ידי התייבשות ( לא מקבל מספיק מים ) . אם אתה גר באזור עם מזג חם ולחים שבו מים נקיים הוא נדירים, הסיכויים שלך לקבל אבנים בכליות שלך פי שלוש. לכן, עליך להתחיל טיפול הטבעי שלך עם השתייה לפחות 10 כוסות גבוהות של מים ביום. עצה טובה היא להתחרות נגד חבר או בן זוג . מי יכול לשתות המים ביותר?

2 . מזוקק ! אם אתה חי במדינה עם האפשרות של מים מזוקקים , לקנות אותו ! מים מזוקקים הוא טהורים מכל וכל דבר, כולל מינרלים שיכולים לסייע בהיווצרות אבנים בכליות . מים מזוקקים הוא כמעט מושלם לשטיפת המערכת שלך ולהעביר את אבנים.

3 . חומצה ציטרית ! האם אתה יודע שהם לימונים חזקים עם חומצת לימון ? וחומצות לימון ולימונים כבר ידועות לפזר חומרים קשים , ואפילו אבן טבעית. הוסף לימון למי השתייה שלך כדי לסדר את העניינים.

4 . לשחק שוב ! קבל בחוץ או בחדר הכושר ולעשותתרגיל קטן . יש אלפי סיבות לפעילות גופניות, אבל חוץ מזה מרגיש יותר טוב עם עצמך, אתה בעצם יכול לתת לגוף שלך להתפאר של בריאות כללית. ועל בריאות כללית כוללת שטיפת הכליות.

5 . מיץ חמוציות מתרכיז ! על ידי שתיית מיץ חמוציות , אתה יכול לשמור על מערכת השתן שלך אשר תסייע למנוע היווצרות אבנים בכליות .

6 . להפחית את הצטברות של חומצת שתן ולמנועה הצטברות של מלחי סידן שגורמים להיווצרות של אבן טבעית בכליות. כדי לקבל כמות מספקת של , לשתות הרבה מיצי פירות וירקות כגון גזר, ענבים ומיץ תפוזים .

7 . לשתות סודה ! אם אתה שותה לפחות 10 כוסות מים ביום , ולאחר מכןמשקה קל יומי יכול אולי למנוע אבנים בכליות בעתיד על ידי המסת האבנים. מחקר שנערך לאחרונה הוכיח את התאוריה הזוו תרופה טבעית עובדת ב2 שעות תעבור אבנים בכליות ביום פחות מאחוז אחד . גלו עוד באתר שלנו .

8 . סוכר! צריכת סוכר גבוהה קשורה לסיכון מוגבר של אבנים בכליות. אתה יכול לחתוך מאות קלוריות ולמנוע אבנים בכליות בעתיד על ידי להתרחק משקאות ומזונות ממותקים .

9 . לשטוף אבן טבעית ! לא, לא האסלה שלך ! אבל אתה צריך לשטוף הכבד, בכליות ובכיס המרה שלך עם ירקות סיבים מסיסים במים פשוטים שתויגונס על ידי הלקוחות שלי.

10. תאמינו ! אני יודע שזה נשמע נדוש , אבל אתה צריך להאמין בעצמך ! אנחנו מטיפים את זה לילדים שלנו , אבל זה זמן שאתה מיישם את מה שאתה מטיף . אם אתה הצפק על טיפול, להתחיל היום !

מהו הצעד הבא שלך ?

ייתכן שאתה חושב את עצמך, " תרופות אלה נראים פשוטות מדי ? " והם , אבל הם תחילתו שלטיפול יעיל ניתן לפנות לאיזור  בית חולים רמבם לעצות בתחום , כי הגוף שלך רוצה המופלא לרפא את עצמו . ועצות פשוטות אלה הן ההתחלה של מה שצריך הגוף שלך.

על אבן