מה עושים שהביוב נסתם? שאיבות ביוב מקצועיות על ידי ביובית

מערכת הביוב המודרנית היא אחת הדברים החשובים בקימום של חיים מודרנים תקינים כאשר נסתמת מערכת הביוב הדבר מפריע לאורח החיים התקין ישנם הצפות של הביוב וריח רע מגיע בעקבות כך ושלא לדבר על הזבובים והמחלות שיכולים להביא איתם סתימות במערכת הביוב.

תארו לעצמכם בניין מגורים יוקרתי ויפה ומערכת הביוב הנמצאת בחניון עלתה על גדותיה הריח המאוס של הביוב בתוך החניון יכול להכינס בקלות אל תוך הדירות עצמם ומקשה על אורח חיים תקין בנוסף כאשר נסתמת מערכת הביוב של הבניין הדבר יכול להשפיע גם על הביוב הבייתי שנמצא בתוך הדירות וגם הוא יכול להיסתם ולעלות על גדותיו בתוך הדירות עצמן.

לפעמים לא תמיד אפשר להעזר באינסטלטורים "רגילים" , במקרה שכזה יש צורך במקצוענים שיוכלו לפתוח את הסתימה ולהחזיר את החיים לתקנם סתימות מסוג אלו מצריכות פתיחת סתימות על ידי שירות ביובית.

שאיבות ביוב מקצועיות על ידי ביובית – מקצוענים לשירותך

שאיבות ביוב מתקדמות
שאיבות ביוב מתקדמות על ידי ביובית

מקצוענים אמיתיים בתחום ביוב מספקים מענה מקיף בתחומים הבאים:

  1. פתיחת סתימות ביוב
  2. שאיבת בור שמן
  3. שאיבת בורות ביוב
  4. שאיבת הצפות
  5. שאיבת מים
  6. שורשים בביוב
  7. שטיפת קווי ביוב
  8. פתיחת סתימות בלחץ מים
  9. ביובית לחניונים
  10. ביובית נמוכה
  11. פינוי שפכי תעשיה
  12. בור ספיגה
  13. צילום צנרת ביוב
  14. תיקון צנרת ביוב

ביובית למעשה הינה משאית שמותקן עליה ציוד לפתיחת סתימות על ידי לחץ מים או על ידי שאיבה של הביוב עצמו. אך שירותיה של ביובית אינו מסתיים אך ורק בפתיחת סתימות שירות ביובית מקצועי מתמחה בכל סוגי הסתימות ובכל מערכות הביוב הקיימות ומשאבות ביוב למיניהם שירות ביובית מעניק החלפת וחידוש קווי ביוב פתיחת סתימות מסובכות פתיחת סתימות במקומות שהגישה אליהם קשה ומסובכת ניקוי בורות של ביוב, ניקוי בורות שומן וטיפול וניקוז מערכות ביוב סתומות.

כאשר פונים לחברת ביובית חשוב לבדוק אחר מקצועיות החברה ואמינותה ואחר הציוד שמכילה הביובית שאינו מיושן ותקין כדי לבדוק זאת עלינו לקבל חוות דעת מלקוחות קודמים שכבר ביצעו שירות ביובית בעבר לשם כך נוכל לדבר עם חברים או מכרים שמכירים שירות ביובית או קיבלו שירות של ביובית בעבר כמו כן ניתן למצוא ברחבי האינטרנט חוות דעת מלקוחות של שירותי ביובית.

כדאי לזכור מחירים של ביובית משתנים בהתאם לסוג הסתימה וסוג וקושי העבודה אך לא תמיד המחיר הזול אמור להיות הגורם המרכזי בבחירת ביובית כדי לחזור לאורח חיים תקין בעקבות סתימה של קווי ביוב וכדי שהבעיה לא תחזור על עצמה תמיד כדאי לבחור בטובים ביותר.

יש לכם בעית ביוב בבית פרטי? ניתן לפנות לפורטל שירותי ביובית בקישור

זיהיתם שפכים מסוכנים? צרו קשר עוד היום על המחלקה האחראית במדינת ישראל:

  1. IWW@sviva.gov.il