מה צריך לבדוק כאשר מזמינים חברת הובלות ?

על חברת הובלות בישראל

מעוניינים לעבור דירה? מתרגשים לקראת כניסה לדירה החדשה? הכל כבר ארוז ומכון ומחכה לחברת ההובלה ? הגיעה הזמן לבחור חברת הובלות כדי שתוביל עבורכם את תכולת הדירה למקום החדש.

מעבר דירה הינו מרגש במיוחד התחלה חדשה במקום חדש משנה מקום משנה מזל אך כדי לעבור את מעבר הדירה ולצאת מזה בשלום חשוב שחברת ההובלות תהיה אמינה ומקצועית על מנת שהכל יעבור חלק.

מה יש לבדוק כאשר פונים לחברת הובלות?

דבר ראשון לפני שניגשים בכלל להתחיל ולחפש חברת הובלות יש צורך לדעת אם איזה סוג של הובלה אנו מתמודדים האם צריכים להזמין מנוף להרמה לגובה בנוסף למשאית ולסבלים או שלמעשה אין לנו צורך במשאית גדולה אל מספיק טנדר עם כמה פועלים כדי להעביר את כל התכולה שברשותנו? את כל השאלות הללו אתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שניגשים להזמין חברת הובלות כדי שתוכלו לדעת איזה סוג חברה ומה הכי משתלם לכם להזמין.

לאחר שביררתם ובדקתם את עצמכם והגעתם להחלטה על סוג ההובלה כעת ניתן להתחיל ולחפש חברת הובלות שתהיה אמינה ומקצועית ותוביל לנו את תכולת הדירה ביעילות ובמהירות .

מהיכן מתחילים?

על חברת הובלות בישראל

תמיד האופציה הישנה והטובה של לברר אצל חברים ומכרים או קרובי משפחה אחר חברת הובלות שכבר סיפקה עבורם שירות הובלות והיו מרוצים מהשירות ומההובלה עצמה. אך לא תמיד ישנם כאלו שיכולים להמליץ לנו על חברת הובלות טובה לכן נצטרך לעשות זאת בכוחות עצמנו.

היום בעידן הטכנולוגי המודרני אפשר למצוא כמעט הכל ברחבי האינטרנט גם הזמנת מובילים מקצועיים תוכלו למצוא משיטוט קל ברשת. כדי לעשות זו חפשו ברשת אחר מובילים מומלצים באזורכם כאשר הגעתם לחברות ההובלה השונות כעת חשוב לקרוא את חוות הדעת של הגולשים על השירות והאמינות של החברות השונות .

אמנם זה לא מספיק רק לקרוא חוות דעת על חברות הובלה כי למשעה אינכם יודעים מי כתב את חוות הדעת הללו ועד כמה הן אמתיות . לכן יש צורך להתקשר לחברת ההובלה ולברר פרטים מסוימים שיעזרו לכם לדעת אם אתם עומדים מול חברה אמינה ומקצועית .

שאלה ראשונה שיש לשאול האם יש ביטוח לחברת ההובלה כדי לבטח את עצמנו ואת התכולה מפני נזקים שקורים מידי פעם כשאר מובילים תכולת דירה בנוסף כדאי להזמין חברת הובלות לא בשבוע האחרון אלא להקדים ולחפש וסגור עם חברת ההובלות לפחות שבועיים או שלשה מראש כך המחיר יהיה נמוך בהרבה מאשר תתקשרו בדקה האחרונה כדי להזמין חברת הובלות ויינצלו אתכם היות ואתם לחוצים לעבור דירה כבר.

עוד דבר חשוב שיש לבדוק האם חברת ההובלות שולחת נציג מטעמה על מנת לראות את תכולת הדירה שיש להעביר ישנם חברות הובלה שאינן שולחות נציג מטעמן וסוגרות עסקה דרך הטלפון סגירת עסקה דרך הטלפון עלולה להביא מכשולים רבים במהלך ההובלה תמיד יטענו בעלי החברות כי לא הבינו ממכם כראוי שיש כל כך הרבה ריהוט או קרטונים להעביר או שאין גישה להגיע כי המדרגות צרות וכו' ואז ירצו תוספת של כסף עבור ההובלה וכאשר נמצאים כבר במצב של הובלה אין הרבה ברירות אלאל להוסיף כסף העיקר לעבור ולהעביר את הדברים.

תמיד כדאי לקבל הצעת מחיר כתובה על שף מסודר של החברה ולבדוק שהצעת המחיר מחייבת כך לא תתקלו בחברות שונות הנותנות הצעות מחיר בעל פה וכשמגיע יום ההובלה המחיר משתנה לפתע.

לסיכום אמנם יש צורך להשקיע קצת זמן בחיפוש ובתחקרו החברות השונות אך לבסוף כל השאלות הללו ישתלמו לכם שתוכלו למצוא חברת הובלות אמינה ומקצועית שתעביר לכם את הדירה ללא שום בעיות

אולי יעניין אותך:

טיפים מעולים להובלות דירה בירושלים