מה כדאי לדעת לפני שקונים מצבר לרכב

גם לכם הלך המצבר וצריכים לרכוש חדש? הבאנו לפניכם כמה טיפים מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מצבר חדש לרכב.

מחירי המצברים בישראל שונים מאוד תלוי מהכין אתם קונים את המצבר סקר שוק קבע כי יש הפרשים של מעל לשלוים וחמש אחוז במחירי המצברים בין החנויות השונות.

מצבר רכב
מצבר רכב

מדוע ישנם הפרשים כה גדולים בין מוכרי מצברי הרכב השונים.

החשיבות של מצבר תקין ברכב הינה גבוהה במיוחד מלבד העובדה כי המבצרהוא הגורם הראשון בהנעת הרכב ובלעדיו לא היה יכול הרכב לנסוע חשוב לזכור כי  רוב המערכות של הרכבים כיום פועלות על צריכת חשמל וברכבים המודרנים מותקנים מערכות בטיחות שונות של בטיחות הנהג והרכב על מנת למנוע תאונות מערכות אלו מקבלות זרם ישיר מהמצבר זרמים לא תקינים של חשמל המגיעים ממצבר תקול יכולים לשבש את המערכות הללו ולגרום לתאונות לכן חשיבות תקינות המצבר היא כל כך חשובה ובנוסף בלי מצבר אי אפשר בכלל לנסוע. את העובדות הללו מנצלים המוסכים ומשווקי המצברים וחברות הגרירה  השונות.

מאז ומעולם לא הלך לפניהם שמם הטוב של מוסכניקים וכל הזמן רוב בעלי הרכבים נמצאים בחיפוש מתמיד אחר מוסכניק אמין ומקצועי שגם לא יגבה מחיר גבוה למרות שישנו פיקוח של איגוד המוסכים בישראל על המוסכניקים השונים כאשר מגיעים למכירת מצבר מרחב התמרון של המוסכניקים לגבי המחיר הינו גבוה במיוחד.

ומכיון שלא כל בעל רכב יודע ומכיר כיצד להחליף מצבר ולרוב הצרכן הישראלי אינו רוכש מצבר אלא אם כן הוא נגמר לגמרי והרכב תקוע מנצלים זאת בעלי המוסך ושירותי הגרר השונים כדי לגבות מחיר גבוה במיוחד עבור המצבר.

אז מה עושים כיצד אפשר לרכוש מצבר ועדיין לא לשלם יקר עבורו?

כאשר רוצים לרכוש מצבר עלינו לבוא עם קצת ידע מקדים לגבי מצברים. ראשית יש לדעת כי ישנם שני סוגי מצבר עיקריים לרכבים מצבר אטום שאינו מצריך טיפול שוטף ומצבר רגיל שיש צורך בטיפול מידי פעם ישנם הפרשי מחירים בין שני הסוגים הללו מצבר אטום יעלה לנו יותר מאשר מצבר רגיל בנוסף עלינו לדעת כמה אמפר המצבר שאנו צריכים לרכוש כל רכב דורש אמפר אחר בהתאם להוראות היצרן של הרכב על מנת לבדוק איזה סוג מצבר מתאים לרכב יש לעיין בספר הרכב במידה ואין את ספר הרכב ניתן להתייעץ עם בעל מקצוע.

על פי מומחים בענף המצברים המקום האידיאלי ביותר לרכוש מצבר הוא דווקא מספק של מצברים ספק מצברים הוא אחד שמוכר אך ורק מצברים לרכב ולא עוד מוצרים בנוסף כך תקבלו את המחיר הטוב ביותר עבור המצבר

תוכלו לבדוק את סוג המצבר המתאים לרכב שלכם בקישור הבא