כיצד ניתן לשנות את מראה הדירה ללא הוצאה כספית גדולה

אם גם לכם נמאס מאיך שהדירה שלכם נראית ואתם מעוניינים לשדרג את הדירה למשהו יותר מודרני ומשמעותי זה הזמן לעשות צביעה מוחדת לדירה.

כולם מחפשים פתרונות כיצד לשנות את מראה הדירה אך רובם ככולם חושבים המחיר יקר מדי אם נרצה לשנות עיצוב בדירה אך למעשה זה אינו חיב להיות נכון לגמרי ניתן היום בקלות ובמחירים זולים יחסית לעצב את הדירה ולהפוך אותה לארמון של ממש.פתרונות צבע מתקדמים

צביעת הקירות עם צבעים מיוחדים

שלב ראשון של עיצוב הבית הוא צביעת הקירות למעשה הדירה שלנו מוקפת בקירות והם אלו שתוחמים אותה כדי ליצור אווירה מיוחדת בדירה ולא סתם קירות צבועים בלבן ניתן היום לחדש את הקירות באמצעות צבעים מיוחדים דקורטיביים ישנו היום מגוון רחב של צבעים בעלי אפקטים מיוחדים לדוגמת צבע הספארי של חברת טמבור הצבע מעניק לקיר מראה ייחודי של מדבר חולי כמו איי דיונה במדבר משפחת הספארי מגיעה בכמה גוונים וניתן לעצב את הקיר בכל צורה שנרצה כמובן שיש לתת לבעל מקצוע לבצע עבודה זו וזו מעין עבודת אומנות בפני עצמה.

צביעת משקופים ודלתות

גם בתחום המשקופים והדלתות ניתן למוא הרבה חידושים מעניינים לא צריך להחליף את הדלת או את המשקוף על מנת ליצור לנו משקופים ודלתות מעוצבים ניתן באמצעות צבע בגימור עץ ניתן להיפטר מהגוון הלבן של הדלתות ולקבל דלת דמוי עץ בגימור מרהיב על כל שלל גווני העץ למיניהם.

צביעת ארונות

באמצעות צבע ניתן לעשות כמעט הכל היום אין צורך להחליף את הארונות הישנים בבית וזה לא משנה אם זה ארונות המטבח או הארון שנמצא באמבטיה או ארונות הקיר בבית על ידי צביעה מיוחדת של הארונות בבית  באמצעות צבעים לעץ נקבל ארונות במראה חדיש ושונה מאשר היו מקודם ממש כאילו החלפנו ארונות חדשים.

צביעת האמבטיהמברשת לצבע מיוחד

חוץ מצביעת קירות האמבטיה והארון כפי שהזכרנו למעלה ניתן לחדש את האמבטיה עצמה באמצעות צבע מיוחד בהתזה שמותז על גבי ציפוי האימייל של האמבטיה עצמה כך ניתן לחדש את מראה האמבטיה ואין צורך בכלל אפילו לחשוב על הלחילף אמבטיה לחדשה.

יצירת אומנות על הקירות

ישנם כמה שיטות כיצד אפשר לשנות את מראה העיצוב של הבית בנוסף לצבע שיטה ראשונה היא שימוש בשבלונות של ציורים ודוגמאות על מנת לעשות דוגמה על הקירות או הארונות במקביל ישנה עוד שיטה והיא שימוש במדבקות לקיר או לארונות כדי ליצור אפקטים ציורים מרהיבים על הקירות ועל הארונות בבית.

לסיכום, ניתן לחדש את כל הבית מבלי הצורך להחליף את כל הבית אלא ניתן באמצעות פתרונות צבע מתקדמים להפוך את הבית הישן למעוצב וחדשני.

לרעיונות ופתרונות צביעה מתקדמים בקרו באתר Paintnet