פינוי דירות באיזור המרכז

אם אתה קורא את זה , אין לנו הרבה זמן. אתה עוזב בקרוב, ככל הנראה בשבועות הקרובים , ואתה צריך רשימה קצרה , מקיפה של דברים שצריכים להיעשות. רשימה זו תעזור לך להפחית את הלחץ של המהלך הזה מהר . זכור יש שני מרכיבים בסיסיי םלמרגשים : את המעשה של העברת החפצים שלך ( אריזת קופסות , נותן את צמחים ) והאקט של העברת החיים שלך (פינוי דירות סגירת חשבונות הבנק , מקבל תיעוד רפואי ) . זו רשימה של פריטים שצריך להפוך את התהליך הזה לנעים ככל האפשר .

העברת הדברים שלך אנחנו בדרך כלל ממליצים ציר זמן של פריטים נעים. אבל אתה ממהר , אז הנה רשימה מהירה ומלוכלכת של מה שצריך לעשות .

  • בהקדם האפשרי פינוי דירה

העברת משאיות חברה / השכרת : לשכור חברת הובלות או מילואיםדבר ראשון שמשאית השכרה . שירותים אלה יכולים בקלות לקבל את ההזמנה ולהשאיר אותך תקוע . בהקדם האפשרי.
טיול לשבת לחנות יד שנייה : האם באמת יש לך זמןלמכירה במוסך ?
קופסות איתור : ברים וחנויות משקאות יש תמיד את התיבות הטובות ביותר. התיבות שלהם נועדו להיות מסוגל להחזיק כמויות גדולות של משקל . עם זאת, אם יש לךחבר או שכןשעבר לאחרונה , לשאול אותם אם אתה יכול לקחת כמה קופסות מהידות שלהם.
אין מצרכים נוספים: אל תלכו למכולת לשום דבר אחר מאשר יסודות . הרעיון הוא להתחיל את קילוף אספקת המזון בבית שלך , כך שיש לך פחות ופחות כדי להעביר לזרוק.
הפוך העברת פינוי דירות : ארוז קצת בכל לילה. תיבה אחת יכולה לעשות הבדל גדול . יושב כל התיבות של ספרים ודברים כבדים על הרצפה , כך שתיבות בהירות יכולות ללכת בראש .
שבירים : מצא את מקום על הרצפה לחפצים שבירים , כך שהם לא יכולים ליפול לשום דבר.
אריזת אופניים : בקרבחנות אופניים לתיבה לארוז אופניים פנימה
ארגזים כבדים : לשבת כל התיבות של ספרים ודברים כבדים על הרצפה , כך שתיבות מצית יכולות ללכת בראש .
לערום חפצים שבירים : מצא את מקום על הרצפה לחפצים שבירים , כך שהם לא יכולים ליפול לשום דבר.
שמורת מעלית: אם אתם עוברים לדירה רבה קומות, להשתמש מילואים שלמעלית ( במידת האפשר ) , כך שאתה לא כל הזמן מחכה בכל עומס.

כמה ימים לפני שאתם עוברים חשוב לדעת על פינוי דירה

בדקוב השכרה שלך : אם אתה פינוי דירות , התקשר שוב כדי פינוי דירות המשאית שלך תהיה מוכנה רק כדי להיות בצד הבטוח.
ערכת חירום השכרת משאית : קנה קצת נוזל מגב , נגד הקפאה או נוזל קירור ,ושמן מנוע . משאית זו תהיה למשוךעומס כבד וזה אולי צריך יותר מאשר רק גז כדי להגיע לשם .
לקנותנעל : קנהמנעול , כך שתוכל לאבטח את הדלת פינוי דירות שלך .
ספקי כביש 4: ערוך רשימה של דברים שאתה רוצה להיות במכונית איתך, או כדי לאכול, לשתות, או לכבוש את דעתך.
הזמנות של לינה : אם תהיה לעצור באזור עם אפשרויות לינה רבות , עדיף לתפוס את חדר כאשר אתם מגיעים כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר. אבל אם אתה לא רוצה לנסוע מסביב כדי לחפש את מקומות , ולאחר מכן להזמין חדר מראש. אם אתה קמפינגבפרק מדינה , עדיף להזמין מקום לפני שאתה עוזב .
תמיד לבדוק : הסתייגויות סימון – כפולה קמפינג , בתי מלון , מוטלים, הדודה ג'יין רק כדי להיות בצד הבטוח .
לנסוע בידור : תביא משחקיםבמכונית לילדים לבדר את עצמם.
יסודות נסיעה בכביש : משאיות נעות רבות מצוידים רק עם היסודות הבסיסיים , לעתים קרובות ללאטייפ או נגן CD , לפעמים אפילו בלי רדיו FM 100. בדוק המשאית הספציפית שלך ולהחליט אם אתה יכול לנסוע כל כך רחוק בלי כמה שירים טובים או רדיו לדבר . קנייתרדיו קטן עשויה להיותהשקעה טובה.

יום מרגש של הובלות

השכרתה משאית : לא תהיה סיבוב היכרות על ידי לךואחד מעובדי החברה להשכרה . אתה תהיה אחראי לכל נזק שאינו כתוב בגיליון זה. כדי להיות בטוח כדי לציין כל פגם קטן.
תחשוב על מעברים עיליים : לפני שאתה שולף מהחניה , לקבל את דעתך מוכנה לחשוב על גשרים . זוהיבעיה נפוצה עם משאיות שכירות כאנשים לא רגילים מחפש אישור נמוך. אם אתה הולך מתחת לגשר נמוך אישור שלא ברור, זה יהרוס את המשאית. ואתה תישאר מחזיק את הצעת החוק.
טעינתמשאיות השכרת : ארוז את הדברים הכבדים לכיוון החלק הקדמי של המשאית, פינוי דירות הקרובה ביותר למונית. מכונה כביסה ומייבשים צריכה ללכתבראשונה , ואחריו פסנתרים , רהיטים, וכל דבר גדול וכבד.
רמפות משאיות : לעתים קרובות יש לי השכרת פינוי דירות יציאה לפריקה וטעינה . רמפה זו היא צרהועשויה בדרך כלל מאלומיניום. היזהר שלא ליפול משני הצדדים בעת נשיאת משאות כבדים . כמו כן, רמפות אלה יכולים להפוך לחלקלקות מאוד אם הם אפילו לקבל קצת רטובים. שאריות שטיחים וסמרטוטים נהדרים כדי למזער את ההחלקה.
קחו למשל פריקה : אם אתה יכול, לארוז כך שמה שאתה רוצה לרדת ראשון יועבר שלעבר. בעיקר פריטים שיהיה הולכים למעלה או לכיוון חלקו האחורי של גיליון ציונים טכניון הבית צריך להיות טעונים שעבר , כך שהם יכולים לבואמראשונים.
גרירת רכב : אם אתה גרירתרכב מאחורי משאית השכירות שלך , לוודא שיש לו את חבילת גרירה הקרווןעובד . משמעות הדבר היא כי את אורות הבלמים , אורות זנב , סכי עיניים , ובלמי הקרוואן כולם במצב תקין .

כתריםבדרך: כל הכבישים הוכתרו באמצע , כדי שמים לא יעמדו . כתר זה ירגיש חמורבמשאית גדולה . נסה לערום בצד של הנהג של המשאית עם יותר שלדברים הכבדים כל כךשאפילו רוכבת המשאית .
חנייה משאיות השכרת שלך: פינוי דירות באיזור המרכזאם אתה נוסע בלילות רבים , הקפד להחנות את המשאית שלך בזריזות. מצא קיר או במקום אחר שבו מקרקעין אתה יכול לגבות את המשאית ימינה מקרוב. בדרך זו, אם מישהו קורה לפרוץ למשאית שלך , הם לא יוכלו לקבל את פריטים רבים .
נע ב: אם יש לך פריטים שפשוט ילכול אחסון בבית החדש שלך , כמו במרתף או בארון, כדי להיות בטוח לקחת את קופסות האלה ישר לשם. האם לא פשוט תוריד את התיבות נכונות בתוך הדלת , כי זה קל . קח אותם לאן שהם צריכים ללכת , כי אתה תהיה בסופו דורך עליהם לאורך כל יום מרגש.
יום נוסף אחד : זה רעיון חכם להשוות את הבדל התמחור אם שמר את משאית יום הנוסף אחד. לעתים קרובות אנשים להמעיט בערכו איך לנקז את כל תהליך ההעברה יכולה להיות , ואם אתה ממהר כל היום , כך שאתה יכול להחזיר את המשאית על ידי חמש, אתה קרוב לוודאי תעשה את עבודה נוספת על עצמך בכך שלא נע את הדברים הנכונים לחדר הנכון. גלה מה זה יהיה שווה לך להיות מסוגל לקחת הפסקות , לעבוד בקצב נחמד , ולקחת את המשאית בחזרה ביום למחרת. זה יכול להיות כמות כה קטנה שזה יהיה שווה את זה כדי לשלם עבור תוספת הזמן ויש לי את האפשרות להיות עייף ולעבוד בזריזות.
גז עדהמשאית: הקפד לקחתחזרה משאית ההשכרה עםהמכל דלק מלא , כפי שהם יגבו עץ החיים יוצא דופן לגלון אם הם צריכים למלא אותו.
יש יותר מרגש מסתם כל מה שיש לך טעינה על משאית לפינוי דירות ודיור זה במקום אחר . יש לך את עצמך לתוך מושרש המקום הזה וזה ייקח יותרמהינף היד לבטל את הכל. למעשה, רוב הלחץ של ההעברה מגיעה מסגירה ופתיחת אותו שובבמיקום חדש. רשימה זו היא כאן כדי לעזור לזהות את הדברים ברוריםולא כל כך ברורים שקושרים אותך לעיר שלך. כל אדם יהיה אחריות פינוי דירות , אבל אני מקווה שזה יעשה את העבודה .

רשומות רפואי : תפוס רשומות רפואי לא רק לכל המשפחה שלך , אלא גם עבור חיות המחמד שלכם . להכין עותקים בזמן שאתה צריך אותםוקובץ שבו הם יכולים להיות מאוחסנים עד שתמצאו רופא ווטרינר אחר.

מרשמים העברה של פינוי דירות

תחזרו פריטים שאולים : תהיה לך שכנים חדשים עכשיו,ובעוד כמה אנשים לשמור על קשר עם השכנים הישנים שלהם , זהתרגול טוב כדי להחזיר כל דבר שיש לך בהשאלה ולבקש את מה שהם שאלו ממך .
חברות בעדכון : עדכון החברות במועדון הרכב שלך , או אם אין לך אחד, לקבל אחד. זהו גם זמן טוב לעדכן חברויות אחרות כמו עם ספק השכרת הווידאו שלך , כך שאתה יכול לקבל את הסרטים האלה בימים הראשוניםבבית החדש שלך .
לפתוח חשבונות בנק : יש כמה בנקים בחשבונות העברה ללא כאבים , למרות שעם אחרים זה יכול להיות בלגן שלם. להיות מוכן לכל הבלגן, ולהיות מופתע לטובה אם זה לא יקרה .
כל הדברים שאתה לא להחמיץ : לבקר בכל דיור למשתכן המסעדות , הפארקים , בתי קולנוע, חנויות, וכל דבר אחרשלא תהיה לך גישה לרגע שאתה לנוע. בסופו את הזמן שלך בתחום זה על הפתק הטוב ביותר האפשרי. לעשות את הדברים שאתה נהנה.
הכן רכבך לדרך : האם הרכב שלך לתיקון ( החלפת שמן , לסובב צמיגים , וכו ' ) . האם מוקדם זה כמו שאתה יכול במקרה את המכניקה למצוא משהו שדורש ממך לחזור לביקור שני .
שינוי הכתובת : קובץשינוי צורת כתובת עם משרד הדואר. גם לשנות את הכתובת שלך עם כרטיסי אשראי , חברות , מגזינים, נטפליקס, וכו ' בטל מנוי לעיתון שלך אם אתה מעביר אל מחוץ לאזור .
חברים ושכנים: להודיע ​​לחברים ולשכנים שלך על הכתובת החדשה שלך ואת מספר טלפון , גם אם הדוא"ל כי הוא הולך להשתנות. דרך טובה ביותר לעשות זאת היא עם "עבר " קלפים.
כבה וכלי עזר: הגדרת זמן כדי לכבות השירות שלך, טלפון , כבלים ואינטרנט .
לנקות לפני שאתם מגיעים : יש לנקות את השטיחים מאמרים לפני שאתה מגיע לשם. זה גם חכם כדי לקבל את הצינורות ניקוז . הרעיון הוא להעבירל, בית בטוח נקי לחלוטין .
לשלם את החשבונות שלך : חיסול פינוי דירות מקומיים ,ולוודא כי כרטיסי אשראי משולמים למטה במקרה שאתה צריך קצת מזומנים מיותרים על הכביש.
להחזיר ספרי ספריית וידאו / הושכר : אם יקרה לך לעזוב את העיר מבלי לטפל בזה , סביר להניח שלא ישכח ברגע שאתה נמצאב מקום חדש. זוהימשימה מרגיזה, אבל לא מעצבן כמו את הקנס שיצבור אם לא יטפלו בזה לפני שאתה הולך .
מנוי לחדר כושר : העבר מנוי לחדר הכושר שלך. אם אתה עםחדר כושר שלא ניתן להעבירלעיר החדשה שלך, להבין אם אתה יכול לצאתמהחברות במוקדם או להעביר את ההפרשלחבר או בן משפחה .
מצא את הביתלצמחים : רוב הצמחים אינם יכולים להתמודד עם הסביבות קיצוניות הם ממוקמים בבמהלך תנועה. אם באמת אכפת לך את הצמחים שלך , למצוא להם בית טוב.

דברים רכב : ערוך רשימה של דברים שאתה רוצה להיות במכונית איתך.כספת : זה הוא הזמן הטוב ביותר כדי למשוך את הכספת שלך , כך שחפצי הערך שלך הם לא מוגנים עבור כמות מוגבלת של זמן בלבד.טלפון נייד : יש מספר הטלפון הסלולרי שלך השתנהלעיר המתאימה.חשבונות בנק סגור : אם בנק עםבנק לאומי , שזה יכול להיות במקרה שלא יצטרך לסגור את אחד הנוכחי שלך. אתה יכול פשוט לשנות את החשבוןלעיר החדשה שלך.

הגדרת כלי עזר : התקשרלשירות יש לךפנה ביום לפני שאתה מגיע למקום החדש שלך . אל תשכחו בכבלים ואינטרנט.
ניקוי יבש : אל תשכחו לאסוף את הניקוי היבש שלך.
טיפ לנסיעה יעילה: אם אתה מעביר את עצמך, לארוז את מזונות בעלי תכולת מים גבוהה כמו ענבים , תפוזים, תפוחים , ועוד מזונות אלה ישמור אותך פינוי דירות, כך שאתה לא צריך לשתות נוזלים רבים כל כך. זה יקטין את מספר הפעמים שתצטרך לעצור להפסקות שירותים וישמור אותך על הכביש.
בדוק היטב : קורא שוב ושוב כדי לוודא שהמובילים שלכם עדיין הולכים להראות כשהם אומרים שהם יהיו. אם אתה שוכרמשאית , התקשר שוב כדי לוודא שאכן לא יהיה משאית שמורות רק כדי להיות בצד הבטוח.
יש הרבה דברים שאתה יכול וצריך להשיג לפני שאתה מושך אל מחוץ לעיר , אך בשל אילוצי הזמן שלך, הם עלולים שלא כל יהיו אפשרי. פריטים אלה יכולים לחכות אם אתה לא יכול למצוא את הזמן, אבל זה הכי טובשנעשה אותם לפני היד.

שטיחים : יש לנקות את השטיחים במקום החדש שלך .
טיפוח מדשאה : ישהדשא מכוסחהיום לפני שמגיע.
טלפון נייד : יש מספר הטלפון הסלולרי שלך השתנה לעיר המתאימה.
דו"ח אשראי : אם רכשובית חדש , רוב הסיכויים שדו"ח אשראי כבר הושלם . עם זאת, בדיקת האשראי שלך כמה פעמים בשנה היא רעיון נהדר , רק כדי לוודא שאין טעויות מלהופיע.
להעריך חפצי ערך : תוכניות ביטוח רגילות יכסו את רכוש כללי עד לסכום מסוים דולר , אבל אם יש לך כמה פריטים יקרים יותר כמומסך טלוויזיה גדולה שאתה צריך כדי להבטיח, עכשיו זה הזמן הכי טוב שיש החפצים שלך מוערך לפני שאתה לוקח אותם על הכביש.
הוצאות העברת ניכוי מס : לעשות קצת מחקר עם רואה החשבון שלך או רואה חשבון שמתמחה בהוצאות נעות ממס , כדי לראות מה הוא לניכוי מס למהלך הספציפי שלך.