הדברת מזיקים בדשא

לאחרונה נעשו הרבה מאוד מחקרים בנושא מזיקים בייתים והדברות. ישנם ממצאים מאוד מעניינים שחשוב שתקראו אם אתם בעלי דירה עם גינה או בקומות קרקע.

למשל, מחקר מענייו בנושא הגנת הצומח גרם לנו להבין כי יש מזיקים שמשמרות את הטבע על פי צורתו ויוצרים לנו חיים. דבורים למשל, יוצרות דבש ואוכלות את הצוף של הפרחים מה שגורם לפיזורו בעולם ולהמשכיות גדילת צמחייה במקומות שונים. למידע נוסף אתם מוזמנים לבדוק את המאמר המלא באתר מינהל המחקר החקלאי – מכון וולקני

בנוסף, ישנם מזיקים בבית שצריך לשים להם סוף, שהם אומנם חלק מהטבע וחשובים מאוד לצרכיו אבל לא טובים ולא מוסיפים לנו בבית. המזיקים המוכרים ביותר הם הג'וקים החומים.

הדברת מזיקים בדשא בשיטה חדשנית

הדברת מזיקיםלרוב, מקום מוצאם יהיה בבתים עם דשא ולכן בתים פרטיים ודירות גן הם המקום היועד ביותר להימצאותם של ג'וקים. על מנת להיפטר מהם (בעיקר בעונת הקיץ החמה בה הם מגיעים בכמויות) ישנה שיטת הדברת מזיקים בדשא שיודעת להפוך את הדשא מצד אחד קטלני עבור כל סוגי המזיקים, אך מצד שני גם סטרילי ולא מזיק עבור חיות מחמד בבית, ובעלי הבית עצמו.

חשוב לדעת, כי ישנן סוגים רבים של הדברות כגון: הדברה כימית, הדברה ביולוגית והדברה אלקטרונית. אך בשנים האחרונות התפתחה טכנולוגיית ההדברה גם לתחומים נקיים יותר כגון הדברה טבעית והדברה ירוקה.

הדברת מזיקים בדשא נעשית על ידי אחת ההדברות החדשות, הירוקות והפחות מסוכנות לאדם ולחיות המחמד. בנוסף, גם חיות מחמד עצמן הן סוג של הדברה ירוקה שכן בבית שבו יש בעלי חיים, כמות המזיקים תהיה קטנה יותר.

יש לזכור כי הדברת מזיקים בחצר או בכלל בכל תחומי הבית הינה לטווח של עד כמה חודשים, ולכן חשוב מאוד, במידה ותופעת המזיקים חוזרת להתרבות ולהפריע, יש להזמין שירות הדברה נוסף. לרוב הדברות מומלצות להעשות לפני תחילת הקיץ אשר שם תופעות של מזיקים, ג'וקים, מקקים, עכברים ועוד יוצאים מהמחבוא שלהם ומתחילים לחפש מזון ומקומות נעימים יותר לחיות בהם.

מעוניינים להזמין הדברת מזיקים בדשא? לחצו כאן!

נסיים בסרטון נחמד וקומי

Pest Control from Strawhouse Pictures on Vimeo.